• -19%
  • Gra zręcznościowa z wędkami Ośmiornica Djeco
  • Gra zręcznościowa z wędkami Ośmiornica Djeco

Gra zręcznościowa z wędkami Ośmiornica Djeco

 Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.

Zniżka 19%
117,45 zł
145,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 117,45 zł 0%

Najniższa cena produktu 117,45 zł z dnia 19.04.2024

Ilość

  • Produkt dostępny na magazynie Produkt dostępny na magazynie
  • Wysyłka w ciągu 24h Wysyłka w ciągu 24h
  • 30 dni na zwrot 30 dni na zwrot
  • Bezpieczna transakcja Bezpieczna transakcja
  • Darmowa dostawa od 150zł Darmowa dostawa od 150zł
Sprawdź koszty dostawy

Opis

Gra zręcznościowa z wędkami Ośmiornica Djeco. Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.

Wiek 3-7  lat

Zawartość:2 plansze: dno pudełka z plamą atramentową oraz pokrywka pudełka z laguną morską i czysta wodą .1 gigantyczna ośmiornica podzielona na 2 części, 12 drewnianych rybek, 2 wędki do łowienia z magnesami, 1 klepsydra 4 minutowa.

Przebieg gry : Gracze dobierają się w dwójki aby łowić rybki.
Co więcej, jeśli rybki mają 2 magnesy, to gramy tylko we dwójkę, koordynując ruch rybek gracze mogą wygrać przez ich wyłowienie i ułożenie w lagunie przed skończeniem się piasku w klepsydrze.
• Dla 2 graczy: każdy gracz bierze wędkę do łowienia i obydwaj gracze łowią razem rybki jeden po drugim.
• Dla 3 graczy ( nazwanych A,B,C): A i B łowią razem pierwszą rybkę potem B i C łowią drugą ,C i A trzecią, potem od nowa  A z B i po kolei.
• Dla 4 graczy( nazwanych A,B,C i D): A i B łowią razem pierwszą rybkę, C i D drugą i potem od nowa A i B i po kolei.
Odwracamy ośmiornicę i zaczynamy !
We dwójkę gracze łapią rybkę, podnoszą i przenoszą na lagunę.
Gdy tylko dwójka graczy przeniesie rybkę na lagunę, kolejna grupa ( lub ta sama w przypadku gry we 2 ) zaczyna łowić kolejną rybkę.
 Uwaga:
Za każdym razem gdy gracz po drodze upuści rybkę ponieważ uderzy w mackę ośmiornicy lub z innego powodu, gracz musi ponownie wyłowić tą rybkę z tego miejsca gdzie upadła.
 
Kto wygrywa?
Jeśli graczom uda się przed końcem czasu w klepsydrze, przenieść wszystkie rybki do laguny, wtedy wszyscy gracze wygrywają grę, a rybki mówią im dziękuję!
Jeśli graczom nie uda się przed końcem czasu w klepsydrze, wtedy całość przepada a graczom nie pozostaje nic innego jak spróbować szczęścia zaczynając nową grę !

Szczegóły / O producencie

Indeks
DJ08405
Kod EAN
3070900084056
Wiek
3+
Płeć
Chłopiec, dziewczynka
chat Komentarze (0)
0 - 150 zł 150 - 350 zł powyżej 350 zł
DPD odbiór w punkcie 3-5 dni przelew 11,50 zł 0 zł 0 zł
Orlen Paczka 1-2 dni przelew 12,30 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 1 - 2 dni przelew 13,49 zł 0 zł 0 zł
pobranie 17,49 zł 17,49 zł 0 zł
Kurier InPost 1 - 2 dni przelew 14,76 zł 14,76 zł 0 zł
pobranie 19,68 zł 19,69 zł 0 zł
Kurier DPD 1 - 2 dni przelew 15,99 zł 15,99 zł 0 zł
pobranie 20,91 zł 20,91 zł 20,91 zł
InPost Paczka w weekend 1-2 dni przelew 15,99 zł 15,99  zł 15,99 zł
0 - 150 zł 150 - 350 zł powyżej 350 zł
DPD odbiór w punkcie 3-5 dni
przelew 11,50 zł 0 zł 0 zł
Orlen Paczka 1-2 dni
przelew 12,30 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 1 - 2 dni
przelew 13,49 zł 0 zł 0 zł
pobranie 17,49 zł 17,49 zł 0 zł
Kurier InPost 1 - 2 dni
przelew 14,76 zł 14,76 zł 0 zł
pobranie 19,68 zł 19,68 zł 0 zł
Kurier DPD 1 - 2 dni
przelew 15,99 zł 15,99 zł 0 zł
pobranie 20,91 zł 20,91 zł 20,91 zł
InPost Paczka w weekend 1-2 dni
przelew 15,99 zł 15,99 zł 15,99 zł

InPost Paczka w Weekend jest to usługa dostępna w naszym sklepie tylko dla zamówień złożonych w czwartek od godziny 12 do piątku godziny 13. Paczki złożone w ramach tej usługi dostarczane są w sobotę lub najpóźniej niedzielę.

Pytania i odpowiedzi

Obecnie nie ma pytań dla tego produktu.

Zadaj pytanie:
Twoje zapytanie zostało wysłane. Dziękujemy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć na nie jak najszybciej.
Captcha

Inny produkt w tej samej kategorii