• Obecnie brak na stanie
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod
  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod

Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod

Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod.  Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem! francuskiej marki JANOD to wspaniała rozrywka dla 3 do 4 osób. Zestaw zawiera 48 kart z kolorowymi postaciami 6 zwierzątek, w które gracze mogą zostać zaczarowani - myszką, żabą, kotem, ślimakiem, nietoperzem i pająkiem, oraz 4 elastyczne opaski na głowę. Zadanie polega na jak najszybszym odgadnięciu, w jaką postać jest się zamienionym lub pozbyciu się wszystkich swoich kart. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy.

49,00 zł

Najniższa cena produktu 41,65 zł z dnia 26.03.2024

Ilość
Obecnie brak na stanie

Dodaj do listy życzeń

  • Produkt chwilowo niedostępny Produkt chwilowo niedostępny
  • 30 dni na zwrot 30 dni na zwrot
  • Bezpieczna transakcja Bezpieczna transakcja
  • Darmowa dostawa od 150zł Darmowa dostawa od 150zł
Sprawdź koszty dostawy

Zobacz także

Inny produkt w tej samej kategorii

Opis

Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem!, Janod.  Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem! francuskiej marki JANOD to wspaniała rozrywka dla 3 do 4 osób. Zestaw zawiera 48 kart z kolorowymi postaciami 6 zwierzątek, w które gracze mogą zostać zaczarowani - myszką, żabą, kotem, ślimakiem, nietoperzem i pająkiem, oraz 4 elastyczne opaski na głowę. Zadanie polega na jak najszybszym odgadnięciu, w jaką postać jest się zamienionym lub pozbyciu się wszystkich swoich kart. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy.

Gra uczy spostrzegawczości i szybkości.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

kategoria: gry
indeks: J02700
producent: Janod
wiek: 6 lat +
liczba elementów: 48 kart + 4 elastyczne opaski
materiał: karton, guma
design: Francja
wymiary produktu: karta 7 x 10,5 cm, opaska 50 x 2 cm
waga produktu: 0,2 kg
wymiary opakowania: 10 x 3,5 x 12,5 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

INSTRUKCJA

WIEK: 6 lat +
LICZBA GRACZY: 3-4
ELEMENTY: 48 kart + 4 elastyczne opaski
CZAS ROZGRYWKI: 15 minut

CEL GRY
Celem gry jest jak najszybsze odgadnięcie, w jaką postać zostało się zaczarowanym lub pozbycie się wszystkich kart ze swojego stosu. Gracz, który zrobi to jako pierwszy, wygrywa.

Gracze biorą udział w turnieju czarnoksiężników. Zostali zaczarowani w magiczne zwierzątka. Uderzając najszybciej jak to możliwe w zagrane karty oraz obserwując dostarczane wskazówki, każdy stara się jako pierwszy odzyskać swój normalny kształt. Są dwa sposoby, aby wygrać: pozbyć się wszystkich kart ze swojego stosu lub odgadnąć, w co zostało się zmienionym.

PRZYGOTOWANIE DO GRY
Rozdaj graczom opaski. Potasuj karty i rozdaj taką samą liczbę kart każdemu z graczy (tj. po 12 kart w przypadku 4 graczy, a po 16 kart w przypadku 3 graczy). Stos każdego gracza umieszczony jest przed nim ilustracjami do dołu. Każdy z graczy bierze pierwszą kartę ze stosu i nie patrząc na nią, umieszcza ją pod elastyczną opaską na swoim czole w taki sposób, by ilustracja na tej karcie była widoczna dla pozostałych graczy.

ZASADY GRY
Grę rozpoczyna ostatni gracz, który użył różdżki (jako ostatni umieścił swoją kartę na czole). To on jest aktywnym czarnoksiężnikiem i odkrywa kolejną kartę ze swojego stosu. Pokazuje ją jednocześnie wszystkim pozostałym graczom, umieszczając ją na środku stołu ilustracją do góry. Jeśli postać na karcie ma co najmniej jedno wspólne kryterium (zwierzę lub kolor) z postacią na czole przynajmniej jednego gracza, pozostali mogą w nią uderzyć. Pierwszy gracz, który uderzy w kartę, staje się aktywnym czarnoksiężnikiem i wskazuje palcem tego gracza, którego postać ma właśnie owo wspólne kryterium z postacią na odsłoniętej karcie.
Jeśli postać na odsłoniętej karcie nie ma wspólnego kryterium z żadną postacią na czole któregokolwiek z graczy, lub jeśli żaden czarownik nie chce dotknąć tej karty z obawy przed tym, że stanie się ona zbyt oczywistą podpowiedzią dla kogoś z jego przeciwników, wtedy rolę aktywnego czarnoksiężnika przejmuje gracz po lewej stronie (następny zgodnie z ruchem wskazówek zegara).
Jeśli któryś z graczy uderzy w kartę, chociaż nie ma ona żadnego wspólnego kryterium z kartami na czołach pozostałych graczy (nie licząc karty tego gracza), każdy z czarnoksiężników daje mu jedną z kart ze swojego stosu, a on musi je umieść na spodzie swojego stosu kart. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz.
Za każdym razem aktywny czarnoksiężnik odsłania nową kartę ze swojego stosu i umieszcza ją na środku stołu.
Ukryte moce zwierząt:
- gracz, który słusznie uderzył w kartę, zawierającą ten symbol, może zamienić jednego ze swoich przeciwników w nowe zwierzę. Wybrany przez niego czarodziej musi odłożyć kartę, którą miał na swoim czole na środek stołu i zastąpić ją nową kartą ze swojego stosu.
- gracz, który uderzy w kartę z tym symbolem, zostaje ugryziony. Pozostali czarnoksiężnicy dają mu po jednej karcie ze swoich stosów, a on musi je umieść na spodzie swojego stosu kart. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz.

Odkrycie, w co zostało się zamienionym i zakończenie gry:
Zanim aktywny czarnoksiężnik odsłoni kartę w swojej turze, może spróbować zidentyfikować postać, w którą został zamieniony.
- Jeśli zgadnie poprawnie, wygrywa grę.
- Jeśli popełni błąd, odkłada kartę, którą miał na swoim czole na środek stołu i zastępuje ją nową kartą ze swojego stosu. Pozostali czarnoksiężnicy dają mu po jednej karcie ze swoich stosów, a on musi je umieść na spodzie swojego stosu kart. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz.
Czarnoksiężnik wygrywa grę również wtedy, kiedy nie ma już żadnej karty na swoim stosie!

Dobrej zabawy!

Szczegóły / O producencie

Indeks
J02700
Kod EAN
3700217327002
Wiek
6+
Płeć
Chłopiec, dziewczynka
Liczba elementów
48 kart + 4 elastyczne opaski

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń!

W obecnej ofercie Janod jest ponad 500 produktów, z których kluczowe to zabawki drewniane, puzzle, układanki i zabawki magnetyczne. Wszystkie produkty projektowane są we Francji przez własnych designerów. Stąd wiele motywów i wzorów powtarza się w kolekcjach, tworząc wyjątkowy, bajkowy świat Janod.

Wszystkie zabawki tworzone są z dbałością o szczegóły, z najwyższej jakości materiałów, bezpiecznych dla dzieci. Zabawki spełniają restrykcyjne normy bezpieczeństwa, takie jak EN71-1, EN71-2, EN71-3 oraz REACH.

Zabawki Janod podczas beztroskiej i radosnej zabawy, wspierają rozwój dzieci. Zabawki edukacyjne rozwijają wiele umiejętności takich jak koordynacja ruchowa, zręczność, zdolności manualne, kojarzenie kształtów i kolorów czy nauka chodzenia. Układanie puzzli to znakomity trening pamięci, który dodatkowo uczy rozpoznawania kształtów oraz logicznego myślenia. Puzzle rozwijają też wiarę we własne możliwości, ćwiczą sprawność manualną dłoni oraz uczą cierpliwości. Starannie wykonane z drewna zabawki z kolekcji ‘Zabawa w dom’ oraz ‘Story’ sprzyjają tworzeniu historii i rozwijają kreatywność dziecka . Wspierają także rozwój umiejętności społecznych, zabawy z rówieśnikami oraz rozwiązywania problemów. Kontakt z drewnianymi zabawkami daje dużo radości i rozwija poczucie estetyki u dziecka.

Janod obecne jest w 60 krajach, odnosząc wiele sukcesów i zdobywając wiele międzynarodowych nagród. Jest laureatem m.in. Oppenheim Toy Portfolio Platinum Award i Oppenheim Toy Portfolio Gold Seal Award, przyznawanych na podstawie testów ekspertów, rodziców i dzieci.

chat Komentarze (0)
0 - 150 zł 150 - 350 zł powyżej 350 zł
DPD odbiór w punkcie 3-5 dni przelew 11,50 zł 0 zł 0 zł
Orlen Paczka 1-2 dni przelew 12,30 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 1 - 2 dni przelew 13,49 zł 0 zł 0 zł
pobranie 17,49 zł 17,49 zł 0 zł
Kurier InPost 1 - 2 dni przelew 14,76 zł 14,76 zł 0 zł
pobranie 19,68 zł 19,69 zł 0 zł
Kurier DPD 1 - 2 dni przelew 15,99 zł 15,99 zł 0 zł
pobranie 20,91 zł 20,91 zł 20,91 zł
InPost Paczka w weekend 1-2 dni przelew 15,99 zł 15,99  zł 15,99 zł
0 - 150 zł 150 - 350 zł powyżej 350 zł
DPD odbiór w punkcie 3-5 dni
przelew 11,50 zł 0 zł 0 zł
Orlen Paczka 1-2 dni
przelew 12,30 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 1 - 2 dni
przelew 13,49 zł 0 zł 0 zł
pobranie 17,49 zł 17,49 zł 0 zł
Kurier InPost 1 - 2 dni
przelew 14,76 zł 14,76 zł 0 zł
pobranie 19,68 zł 19,68 zł 0 zł
Kurier DPD 1 - 2 dni
przelew 15,99 zł 15,99 zł 0 zł
pobranie 20,91 zł 20,91 zł 20,91 zł
InPost Paczka w weekend 1-2 dni
przelew 15,99 zł 15,99 zł 15,99 zł

InPost Paczka w Weekend jest to usługa dostępna w naszym sklepie tylko dla zamówień złożonych w czwartek od godziny 12 do piątku godziny 13. Paczki złożone w ramach tej usługi dostarczane są w sobotę lub najpóźniej niedzielę.

Pytania i odpowiedzi

Obecnie nie ma pytań dla tego produktu.

Zadaj pytanie:
Twoje zapytanie zostało wysłane. Dziękujemy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć na nie jak najszybciej.
Captcha