- -19%
Gra zręcznościowa z wędkami Ośmiornica Djeco
Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 117,45 zł 0%
Najniższa cena produktu 117,45 zł z dnia 20.04.2024
-
Produkt dostępny na magazynie
-
Wysyłka w ciągu 24h
-
30 dni na zwrot
-
Bezpieczna transakcja
-
Darmowa dostawa od 150zł
Opis
Gra zręcznościowa z wędkami Ośmiornica Djeco. Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.
Wiek 3-7 lat
Zawartość:2 plansze: dno pudełka z plamą atramentową oraz pokrywka pudełka z laguną morską i czysta wodą .1 gigantyczna ośmiornica podzielona na 2 części, 12 drewnianych rybek, 2 wędki do łowienia z magnesami, 1 klepsydra 4 minutowa.
Przebieg gry : Gracze dobierają się w dwójki aby łowić rybki.
Co więcej, jeśli rybki mają 2 magnesy, to gramy tylko we dwójkę, koordynując ruch rybek gracze mogą wygrać przez ich wyłowienie i ułożenie w lagunie przed skończeniem się piasku w klepsydrze.
• Dla 2 graczy: każdy gracz bierze wędkę do łowienia i obydwaj gracze łowią razem rybki jeden po drugim.
• Dla 3 graczy ( nazwanych A,B,C): A i B łowią razem pierwszą rybkę potem B i C łowią drugą ,C i A trzecią, potem od nowa A z B i po kolei.
• Dla 4 graczy( nazwanych A,B,C i D): A i B łowią razem pierwszą rybkę, C i D drugą i potem od nowa A i B i po kolei.
Odwracamy ośmiornicę i zaczynamy !
We dwójkę gracze łapią rybkę, podnoszą i przenoszą na lagunę.
Gdy tylko dwójka graczy przeniesie rybkę na lagunę, kolejna grupa ( lub ta sama w przypadku gry we 2 ) zaczyna łowić kolejną rybkę.
Uwaga:
Za każdym razem gdy gracz po drodze upuści rybkę ponieważ uderzy w mackę ośmiornicy lub z innego powodu, gracz musi ponownie wyłowić tą rybkę z tego miejsca gdzie upadła.
Kto wygrywa?
Jeśli graczom uda się przed końcem czasu w klepsydrze, przenieść wszystkie rybki do laguny, wtedy wszyscy gracze wygrywają grę, a rybki mówią im dziękuję!
Jeśli graczom nie uda się przed końcem czasu w klepsydrze, wtedy całość przepada a graczom nie pozostaje nic innego jak spróbować szczęścia zaczynając nową grę !
Szczegóły / O producencie
- Indeks DJ08405
- Kod EAN
- 3070900084056
- Wiek
- 3+
- Płeć
- Chłopiec, dziewczynka
Koszt dostawy
0 - 150 zł | 150 - 350 zł | powyżej 350 zł | |||
---|---|---|---|---|---|
DPD odbiór w punkcie | 3-5 dni | przelew | 11,50 zł | 0 zł | 0 zł |
Orlen Paczka | 1-2 dni | przelew | 12,30 zł | 0 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty | 1 - 2 dni | przelew | 13,49 zł | 0 zł | 0 zł |
pobranie | 17,49 zł | 17,49 zł | 0 zł | ||
Kurier InPost | 1 - 2 dni | przelew | 14,76 zł | 14,76 zł | 0 zł |
pobranie | 19,68 zł | 19,69 zł | 0 zł | ||
Kurier DPD | 1 - 2 dni | przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 0 zł |
pobranie | 20,91 zł | 20,91 zł | 20,91 zł | ||
InPost Paczka w weekend | 1-2 dni | przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 15,99 zł |
0 - 150 zł | 150 - 350 zł | powyżej 350 zł | |
---|---|---|---|
DPD odbiór w punkcie | 3-5 dni | ||
przelew | 11,50 zł | 0 zł | 0 zł |
Orlen Paczka | 1-2 dni | ||
przelew | 12,30 zł | 0 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty | 1 - 2 dni | ||
przelew | 13,49 zł | 0 zł | 0 zł |
pobranie | 17,49 zł | 17,49 zł | 0 zł |
Kurier InPost | 1 - 2 dni | ||
przelew | 14,76 zł | 14,76 zł | 0 zł |
pobranie | 19,68 zł | 19,68 zł | 0 zł |
Kurier DPD | 1 - 2 dni | ||
przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 0 zł |
pobranie | 20,91 zł | 20,91 zł | 20,91 zł |
InPost Paczka w weekend | 1-2 dni | ||
przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 15,99 zł |
InPost Paczka w Weekend jest to usługa dostępna w naszym sklepie tylko dla zamówień złożonych w czwartek od godziny 12 do piątku godziny 13. Paczki złożone w ramach tej usługi dostarczane są w sobotę lub najpóźniej niedzielę.
Pytania
Obecnie nie ma pytań dla tego produktu.
Inny produkt w tej samej kategorii
- -15%
- Nowy produkt