- Obecnie brak na stanie
Gra strategiczna Zwariowani piraci, Janod
Gra strategiczna Zwariowani piraci, Janod. Gra strategiczna Zwariowani piraci francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: 4 piratów, 4 morskie potwory oraz skrzynię skarbów.
Najniższa cena produktu 89,00 zł z dnia 21.11.2024
-
Produkt chwilowo niedostępny
-
30 dni na zwrot
-
Bezpieczna transakcja
-
Darmowa dostawa od 150zł
Zobacz także
Inny produkt w tej samej kategorii
Opis
Gra strategiczna Zwariowani piraci, Janod. Gra strategiczna Zwariowani piraci francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: 4 piratów, 4 morskie potwory oraz skrzynię skarbów. Gracze wcielają się w role piratów (do wyboru są 4 drewniane figurki), próbujących zdobyć skrzynię ze skarbem oraz w potwory, które atakują przeciwników, utrudniając im zadanie. Muszą stoczyć wiele bitew, unikać kryjówek potworów i nauczyć się wykorzystywać morskie wiry na swoją korzyść. Wygrywa gracz, który jako pierwszy dotrze ze skarbem do swojej wyspy.
Gra ta ćwiczy myślenie strategiczne i koncentrację.
Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.
Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny.
Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY
kategoria: gry
indeks: J02740
producent: Janod
wiek: 6-12 lat
liczba elementów: 1 plansza + 4 żetony + 9 pionków + 2 kostki
materiał: karton, drewno
design: Francja
wymiary produktu: plansza 33 x 33 cm
waga produktu: 0,61 kg
wymiary opakowania: 25 x 5,5 x 25 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH
INSTRuKCJA
WIEK: 6-12 lat
LICZBA GRACZY: 2-4
ELEMENTY: 1 plansza + 4 kartonowe żetony + 9 drewnianych pionków + 2 kostki
CZAS ROZGRYWKI: 30 minut
CEL GRY
Celem gry jest dotarcie ze skarbem z powrotem na swoją wyspę. Gracz, któremu się to uda – wygrywa.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Rozłóż planszę na stole. Każdy gracz wybiera swojego pirata i potwora, którego będzie przesuwał po planszy. Ustawcie każdego pirata na jego wyspie, każdego potwora w jego kryjówce, a skrzynię ze skarbem na Wyspie Skarbów. Każdy z graczy rzuca obiema kostkami – ten, który wyrzuci największą sumę oczek – rozpoczyna grę. Pionki poruszają się od punktu do punktu.
ZASADY GRY
W swojej kolejce gracz rzuca 2 kostkami. Oczka na jednej z nich określają liczbę pól, o które przesuwa się jego pirat, a na drugiej – potwór morski. Kolor kostki nie ma znaczenia – w każdej kolejce gracz decyduje od nowa, którą z nich przyporządkuje do danego pionka.
Gracz przesuwa swojego pirata i wybranego potwora o odpowiednią liczbę pól.
Opcja dla 4 graczy:
Przebieg gry
Gracze-piraci wyruszają na poszukiwanie skarbu na Wyspę Skarbów. Można tam dotrzeć samemu lub zdobyć skarb, śledząc innego pirata, który trafił tam wcześniej i ma już skarb. Celem gry jest powrót ze skarbem na swoją wyspę. Pirat musi jednak dotrzeć do niej, wyrzucając odpowiednią liczbę oczek na kostce. Jeśli wyrzuci ich za dużo, musi krążyć wokół tak długo, aż mu się to uda.
Ważne: Aby zdobyć skarb nie trzeba wylądować dokładnie na wyspie. Pirat może go zabrać, nawet kiedy tylko „mija” wyspę, czyli znajduje się na jednym z pól bezpośrednio sąsiadujących z wyspą i przesunąć się dalej o wyrzuconą liczbę oczek.
Jeśli jeden pirat ląduje lub mija pole, na którym znajduje się inny pirat, nic się nie dzieje.
Jeśli jeden pirat ląduje na polu, na którym znajduje się pirat, który ma skrzynię skarbów, dochodzi do bitwy (szczegóły poniżej).
Jeśli potwór ląduje na polu, na którym znajduje się pirat, również dochodzi do bitwy.
Bitwy
Potwór atakuje pirata:
Najpierw kostką rzuca gracz, który sprowadził potwora na pole z piratem. Potem rzut kostką wykonuje pirat. Wygrywa ten, który wyrzuci większą liczbę oczek.
Jeśli wygra pirat, potwór wraca do swojej kryjówki, a gracz, który go pokonał, zabiera żeton z wizerunkiem tego potwora. Jeśli potwór ten przegrał już wcześniej jedno starcie i nie ma żetonu, umiera i zostaje usunięty z planszy (gracz, który go pokonał, zabiera pionek potwora jako swoje trofeum).
Kiedy wszystkie potwory są martwe, w kolejnych ruchach gracze rzucają już tylko jedną kostką.
Jeśli pojedynek wygra potwór, pirat musi wrócić na swoją wyspę, a potwór zostaje na polu.
W przypadku remisu, gracze rzucają kostkami jeszcze raz.
Potwór atakuje pirata, który ma skrzynię ze skarbem:
Jeśli wygra pirat, wszystko przebiega jak wyżej.
Jeśli wygra potwór, skarb wraca na Wyspę Skarbów, a potwór do swojej kryjówki. Piratowi nic się nie dzieje.
Pirat atakuje pirata, który ma skrzynię ze skarbem:
Gracze rzucają kostkami jak poprzednio.
Pirat, który wygra, zabiera skarb i przesuwa się dalej na planszy o liczbę pól, odpowiadającej liczbie wyrzuconych przez siebie oczek.
Ruchy
Pionki poruszają się wzdłuż białych linii. Pionki, którymi porusza jeden gracz, nie mogą odtwarzać swoich kroków w tym samym ruchu (nie mogą iść po swoich śladach). Piraci nie mogą przechodzić przez kryjówki potworów, a potwory nie mogą wchodzić na pirackie wyspy, Wyspę Skarbów i kryjówki innych potworów. Piraci nie mogą przechodzi obok potworów. Muszą zatrzymać się na polu, na którym stoi potwór i walczyć.
Na brzegach planszy znajdują się cztery ""wiry"". Pirat może ich używać, aby przeskoczyć na jedną z pozostałych trzech stron planszy. Potwory nie mogą korzystać z wirów, ale mogą przez nie przechodzić i się w nich zatrzymywać. Jeśli na polu z „wirem” stoi potwór, „wir” pozostaje wówczas „nieczynny”.
Opcja dla 2 graczy:
Gracze grają piratami z wysp, umieszczonych po przekątnej od siebie i dwoma potworami.
Reszta pozostaje bez zmian.
Opcja dla 3 graczy:
Odbywa się bez jednego pirata i bez potwora, którego kryjówka znajduje się najbliżej niego. Reszta pozostaje bez zmian.
Szczegóły / O producencie
- Indeks J02740
- Kod EAN
- 3700217327408
- Wiek
- 6+
- Przedział wiekowy
- 6 - 12 lat
- Płeć
- Chłopiec, dziewczynka
Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń!
W obecnej ofercie Janod jest ponad 500 produktów, z których kluczowe to zabawki drewniane, puzzle, układanki i zabawki magnetyczne. Wszystkie produkty projektowane są we Francji przez własnych designerów. Stąd wiele motywów i wzorów powtarza się w kolekcjach, tworząc wyjątkowy, bajkowy świat Janod.
Wszystkie zabawki tworzone są z dbałością o szczegóły, z najwyższej jakości materiałów, bezpiecznych dla dzieci. Zabawki spełniają restrykcyjne normy bezpieczeństwa, takie jak EN71-1, EN71-2, EN71-3 oraz REACH.
Zabawki Janod podczas beztroskiej i radosnej zabawy, wspierają rozwój dzieci. Zabawki edukacyjne rozwijają wiele umiejętności takich jak koordynacja ruchowa, zręczność, zdolności manualne, kojarzenie kształtów i kolorów czy nauka chodzenia. Układanie puzzli to znakomity trening pamięci, który dodatkowo uczy rozpoznawania kształtów oraz logicznego myślenia. Puzzle rozwijają też wiarę we własne możliwości, ćwiczą sprawność manualną dłoni oraz uczą cierpliwości. Starannie wykonane z drewna zabawki z kolekcji ‘Zabawa w dom’ oraz ‘Story’ sprzyjają tworzeniu historii i rozwijają kreatywność dziecka . Wspierają także rozwój umiejętności społecznych, zabawy z rówieśnikami oraz rozwiązywania problemów. Kontakt z drewnianymi zabawkami daje dużo radości i rozwija poczucie estetyki u dziecka.
Janod obecne jest w 60 krajach, odnosząc wiele sukcesów i zdobywając wiele międzynarodowych nagród. Jest laureatem m.in. Oppenheim Toy Portfolio Platinum Award i Oppenheim Toy Portfolio Gold Seal Award, przyznawanych na podstawie testów ekspertów, rodziców i dzieci.
Koszt dostawy
0 - 150 zł | 150 - 350 zł | powyżej 350 zł | |||
---|---|---|---|---|---|
DPD odbiór w punkcie | 3-5 dni | przelew | 11,50 zł | 0 zł | 0 zł |
Orlen Paczka | 1-2 dni | przelew | 12,30 zł | 0 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty | 1 - 2 dni | przelew | 13,49 zł | 0 zł | 0 zł |
pobranie | 17,49 zł | 17,49 zł | 0 zł | ||
Kurier InPost | 1 - 2 dni | przelew | 14,76 zł | 14,76 zł | 0 zł |
pobranie | 19,68 zł | 19,69 zł | 0 zł | ||
Kurier DPD | 1 - 2 dni | przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 0 zł |
pobranie | 20,91 zł | 20,91 zł | 20,91 zł | ||
InPost Paczka w weekend | 1-2 dni | przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 15,99 zł |
0 - 150 zł | 150 - 350 zł | powyżej 350 zł | |
---|---|---|---|
DPD odbiór w punkcie | 3-5 dni | ||
przelew | 11,50 zł | 0 zł | 0 zł |
Orlen Paczka | 1-2 dni | ||
przelew | 12,30 zł | 0 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty | 1 - 2 dni | ||
przelew | 13,49 zł | 0 zł | 0 zł |
pobranie | 17,49 zł | 17,49 zł | 0 zł |
Kurier InPost | 1 - 2 dni | ||
przelew | 14,76 zł | 14,76 zł | 0 zł |
pobranie | 19,68 zł | 19,68 zł | 0 zł |
Kurier DPD | 1 - 2 dni | ||
przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 0 zł |
pobranie | 20,91 zł | 20,91 zł | 20,91 zł |
InPost Paczka w weekend | 1-2 dni | ||
przelew | 15,99 zł | 15,99 zł | 15,99 zł |
InPost Paczka w Weekend jest to usługa dostępna w naszym sklepie tylko dla zamówień złożonych w czwartek od godziny 12 do piątku godziny 13. Paczki złożone w ramach tej usługi dostarczane są w sobotę lub najpóźniej niedzielę.
Pytania
Obecnie nie ma pytań dla tego produktu.