• -16%
Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 1
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 1
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 2
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 3
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 4
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 5
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 6
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 7
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 8
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 9
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 10
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 11
  • Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji - 12

Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji

 Ta gra to przykład ponadczasowej zabawy, która się podoba niezależnie czy ma się lat 3 czy 103!

Zniżka 16%
141,96 zł
169,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 143,65 zł -1%

Najniższa cena produktu 141,96 zł z dnia 19.11.2024

Ilość

  • Produkt dostępny na magazynie Produkt dostępny na magazynie
  • Wysyłka w ciągu 24h Wysyłka w ciągu 24h
  • 30 dni na zwrot 30 dni na zwrot
  • Bezpieczna transakcja Bezpieczna transakcja
  • Darmowa dostawa od 150zł Darmowa dostawa od 150zł
Sprawdź koszty dostawy

Opis

Gra kooperacyjna Save the cat - Uratuj Kotka Londji. Ta gra to przykład ponadczasowej zabawy, która się podoba niezależnie czy ma się lat 3 czy 103!

To gra dla całej rodziny. Głównym założeniem jest przede wszystkim współpraca pomiędzy wszystkimi zawodnikami.  Zabawa polega na uczeniu się o liczbach i ich wartości, należy dyskutować, aby uzgodninić najlepszą strategię. Gra pomaga radzić sobie z napięciem.

Zabawki marki Londji są ekologiczne, używane są barwniki pochodzenia roślinnego i opakowania, wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Każda zabawka Londji posiada certyfikat EC, gwarantujący, że zabawka została wykonana zgodnie z europejską normą EN71.

Wszystkie zabawki Londji przeszły rygorystyczne testy bezpieczeństwa przeprowadzane przez niezależne laboratoria zatwierdzone przez Unię Europejską.

URATUJ KOTKA - GRA KOOPERACYJNA - wyjaśnienie gry.

Gra, w której wspólnie gracze pomagają jednemu strażakowi ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.

Podczas gry uczestnik uczy się o liczbach i ich wartości, wywoływana jest debata w celu uzgodnienia najlepszej strategii

Liczba graczy: od 2 do 6

Wiek gracza: od 4 do 8 lat

Czas trwania każdej gry: 15 minut

W ZESTAWIE

  • 1 plansza do złożenia - dom
  • 1 figurka strażaka
  • 1 figurka kotka
  • 9 żetonów z pożarami: 4 duże i 5 małych
  • 12 żetonów z wiaderkami wody
  • 1 kostka do gry z obrazkami

CEL GRY Pomóż odważnemu strażakowi ugasić wszystkie pożary w domu aby uratować uwięzionego kotka z dachu i zanieść go do wozu strażackiego.

ZANIM ZACZNIESZ GRĘ: Przygotuj planszę do gry – ułóż czteropiętrowy budynek z dachem. Umieść kotka na dachu, a strażaka w wozie strażackim. Gracze wspólnie na początku gry ustalają położenie 3 pierwszych pożarów (1 dużego i 2 małych), umieszczając żetony pożarów na polach zaznaczonych na czerwono (na planszy domku) Obok domku ułóż pozostałe żetony ognia w jednym stosie i na drugim stosie żetony z wiadrami z wodą.

GRA Rozpoczyna grę np. najmłodszy gracz lub jeśli już były wcześniej rundy gry, zaczyna osoba, która poprzednio przegrała W czasie gry, przed rzutem kostką, jeśli gracz ma już jedno lub więcej wiader wody, to może ich użyć do ugaszenia jednego ognia na turę. Następnie gracz rzuca kostką i postępuje zgodnie z ilustracją na kostce na ilustracji:

Jeśli na kostce wypadnie:

Strażak i wiadro: gracz decyduje, jaką akcję chce wykonać - albo przesuwa strażaka o jedno pole do przodu lub bierz wiadro wody ze stosu aby użyć go do zgaszenia pożaru w swojej następnej turze.

Strażak x2: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o dwa pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno.

Strażak x3: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o trzy pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno lub o dwa.

Mały pożar: gracz umieszcza żeton małego pożaru na planszy budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już małych pożarów, można użyć dużego.

Duży pożar: gracz umieszcza duży żeton dużego pożaru na budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już dużych pożarów zamiast tego można użyć dwóch małych.

Wiadro x2: gracz bierze dwa wiadra wody ze stosu i zachowuje je do następnego swojego ruchu. Jeśli nie ma już żadnych żetonów wiader, mija kolejka

ZASADY

Poruszanie się po planszy:  Strażak nie może przenieść się na wyższe piętro, dopóki wszystkie pożary na aktualnym poziomie nie zostały ugaszone

Układanie pożarów na planszy:  Pożary można umieszczać tylko na określonych polach zaznaczonych na planszy (są to czerwone plamki z symbolem ognia i liczbą od 1 do 9).

 Na planszy można umieszczać jeden pożar w jednym miejscu (mały pożar lub duży)

Gracze powinni omówić się, porozumieć co do miejsca do ułożenia pożarów

GASZENIE POŻARÓW:

Duże pożary wymagają dwóch wiader wody, aby je ugasić. Małe pożary potrzebują tylko jednego wiadra

Użyte wiadra i ugaszony pożar są umieszczane z powrotem na właściwy stos obok planszy

Każdy gracz może ugasić tylko jeden pożar na rundę i musi to zrobić nim rzuci kostką; jeśli gracz zapomni użyć wody nim rzuci kostką, musi poczekać na następną rundę. Ogień można zgasić tylko na tym piętrze, na którym znajduje się strażak

Gracze nie mogą dzielić się wodą z innymi graczami.

RATOWANIE KOTKA:

Kiedy strażak dotrze do miejsca numer 12 na planszy, może podnieść kota (figurka strażaka jest umieszczana na górze kota) i tura gracza się kończy. Następny gracz rozpoczyna zejście. Strażaka z uratowanym kotkiem

Aby dostać się do wozu strażackiego, należy ugasić wszystkie pożary na parterze.

KONIEC GRY

Wygrywacie grę, jeśli strażakowi uda się wrócić do wozu strażackiego z kotkiem.

Przegrywacie, jeśli na planszy będzie jednocześnie 9 aktywnych pożarów.

Save the Cat to gra, która ...

  • Ćwiczy naukę liczb i ich wartości
  • Generuje dyskusje w celu zdefiniowania strategii, które pomagają osiągnąć cele
  • Pomaga kontrolować napięcie i stres

Szczegóły / O producencie

Indeks
FG016
Kod EAN
8436580424233
chat Komentarze (0)
0 - 150 zł 150 - 350 zł powyżej 350 zł
DPD odbiór w punkcie 3-5 dni przelew 11,50 zł 0 zł 0 zł
Orlen Paczka 1-2 dni przelew 12,30 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 1 - 2 dni przelew 13,49 zł 0 zł 0 zł
pobranie 17,49 zł 17,49 zł 0 zł
Kurier InPost 1 - 2 dni przelew 14,76 zł 14,76 zł 0 zł
pobranie 19,68 zł 19,69 zł 0 zł
Kurier DPD 1 - 2 dni przelew 15,99 zł 15,99 zł 0 zł
pobranie 20,91 zł 20,91 zł 20,91 zł
InPost Paczka w weekend 1-2 dni przelew 15,99 zł 15,99  zł 15,99 zł
0 - 150 zł 150 - 350 zł powyżej 350 zł
DPD odbiór w punkcie 3-5 dni
przelew 11,50 zł 0 zł 0 zł
Orlen Paczka 1-2 dni
przelew 12,30 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 1 - 2 dni
przelew 13,49 zł 0 zł 0 zł
pobranie 17,49 zł 17,49 zł 0 zł
Kurier InPost 1 - 2 dni
przelew 14,76 zł 14,76 zł 0 zł
pobranie 19,68 zł 19,68 zł 0 zł
Kurier DPD 1 - 2 dni
przelew 15,99 zł 15,99 zł 0 zł
pobranie 20,91 zł 20,91 zł 20,91 zł
InPost Paczka w weekend 1-2 dni
przelew 15,99 zł 15,99 zł 15,99 zł

InPost Paczka w Weekend jest to usługa dostępna w naszym sklepie tylko dla zamówień złożonych w czwartek od godziny 12 do piątku godziny 13. Paczki złożone w ramach tej usługi dostarczane są w sobotę lub najpóźniej niedzielę.

Pytania i odpowiedzi

Obecnie nie ma pytań dla tego produktu.

Zadaj pytanie:
Twoje zapytanie zostało wysłane. Dziękujemy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć na nie jak najszybciej.
Captcha

Inny produkt w tej samej kategorii